Natuurfotografie

IVN Uden start een werkgroep Fotografie!

Uden 29 augustus 2023

Je houdt van de natuur, maar hou je er ook van om die natuur te fotograferen?  Lijkt het je leuk om samen met andere IVN leden erop uit te trekken om deze hobby uit te oefenen? Dan is onze werkgroep Fotografie iets voor jou!

We zijn op zoek naar enthousiaste fotografen, die graag bij elkaar komen om hun passie voor natuurfotografie te delen. Of je nu een beginner bent of een ervaren fotograaf, iedereen is welkom. We willen een werkgroep creëren, waarvan de leden samen bepalen waar en wanneer en wat zij in de natuur gaan fotograferen. Eventueel helpen zij elkaar om hun fotografische vaardigheden naar een hoger niveau te tillen.

De onderwerpen kunnen dichtbij liggen. Maar als leden van de werkgroep besluiten om eens in een ander gebied te gaan kijken, kan er natuurlijk voor ondersteuning contact worden opgenomen met een andere IVN afdeling. En ga je met twee of met twintig? De leden bepalen dat helemaal zelf, net zo goed als hoeveel tijd ze er aan willen besteden.

Soms kan de werkgroep worden gevraagd om foto’s te leveren voor de website om bij een bepaald onderwerp te plaatsen. Natuurlijk zullen we dan graag vermelden wie de fotograaf is. Maar delen van meer foto’s is natuurlijk ook heel leuk, dus een tentoonstelling in De Groenhoeve kan altijd worden geregeld!

Dus, als je geïnteresseerd bent om deel uit te maken van onze werkgroep Fotografie, meld je dan snel aan! Stuur een e-mail naar secretaris@ivnuden.nl met je naam en contactgegevens. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact op. Er hebben zich al leden gemeld, die zeker in de opstartfase de werkgroep willen coördineren, en ook al ideeën hebben over de eerste uitstapjes.

We zullen ook buiten leden van IVN Uden bekendheid gaan geven aan deze nieuwe werkgroep.

097_pwouters_eekhoorn 044_sschraven_zonsopkomst_slabroekseweg

Met vriendelijke groet,