Algemene Ledenvergadering

Op 28 maart 2023 hebben wij onze algemene leden vergadering waarin het bestuur verslag doet over het jaar 2022.

De vergadering begint om 20.00 uur in De Groenhoeve, Artillerieweg 3 in Uden. De agenda volgt op 18 maart 2023. Mocht je zelf een agendapunt willen inbrengen dan is dat uiteraard ook mogelijk. Stuur dan vóór 18 maart 2023 svp een mail naar ivnuden@gmail.com en vermeld daarin het agendapunt plus een korte inhoud van wat je wilt bespreken. Mogelijk zal ik dan contact met je opnemen om meer duidelijkheid over dit agendapunt te krijgen. Tijdens de vergadering kunnen geen nieuwe agendapunten worden ingebracht.

Na een formeel eerste deel zal ook wethouder Jeroen van den Heuvel aanwezig zijn en actief deelnemen aan de bijeenkomst. Uiteraard sluiten we af met een drankje.

Graag tot dan en hou uw agenda vrij!

Met vriendelijke groet,

Berry Dufornee, voorzitter Bestuur IVN Uden