Plantenwerkgroep

De plantenwerkgroep is een groep van enthousiaste actieve leden van IVN Twiske met een speciale interesse voor planten en bomen. Coödinator is Tanja Verbij.

De nadruk ligt op het delen van kennis en van ervaring tussen de werkgroepleden onderling en op het vergroten van de kennis van de flora in het Twiske en daarbuiten. Verder is het doel om ook activiteiten te organiseren van mensen buiten de werkgroep.
De activiteiten zijn laagdrempelig, geschikt voor zowel ‘beginners’ als ‘ervaren liefhebbers’ op het gebied van wilde planten.

Wat gaan we als werkgroep precies doen?

We gaan activiteiten zoals wandelingen, lezingen en kennisbijeenkomsten organiseren, met als thema planten en bomen in de breedste zin van het woord. Met als doel kennis en verwondering overbrengen aan elkaar en derden.

Wil je meedoen of meer informatie krijgen, neem dan contact op met Tanja Verbij via plantenwerkgroep@ivntwiske.nl