Paddenstoelenwerkgroep

Doel paddenstoelenwerkgroep

Het belangrijkste doel van de Werkgroep paddenstoelen is om leden en niet-leden te informeren over paddenstoelen en welke waar in het Twiske voorkomen. Daarnaast is deze werkgroep verantwoordelijk voor het organiseren van excursies in het Twiske, zelf lezingen geven of externe sprekers uitnodigen, organiseren van fotowandelingen en schrijven van artikelen en folders.

Om dit te kunnen bereiken, is er behoefte bij de leden van de werkgroep om meer kennis te verkrijgen over paddenstoelen door samen te leren, te inventariseren in het Twiske en kennis over te dragen. Verder wordt kennis opgedaan over educatieve mogelijkheden en materialen die te gebruiken zijn.

Wat gaat de werkgroep doen? Te denken valt aan de volgende onderwerpen:

Agnes Noordermeer is coordinator van dewerkgroep. Wil je je aansluiten bij deze werkgroep? Laat het ons weten via communicatie@ivntwiske.nl