Nieuwsflits open dag IVN-Nieuwkoop op 24 september

Jubileumboek 40 jaar IVN Nieuwkoop!

Nieuwkoop 30 mei 2022

Geruime tijd geleden heeft de fotogroep Nieuw Perspectief, als blijk van waardering voor het mogen gebruiken van de Stal voor hun verenigingsavonden, aangeboden om ter gelegenheid van het veertigjarig bestaan van IVN Nieuwkoop een fotoboek te maken.
De coördinatoren van de werkgroepen hebben de mooiste foto’s en begeleidende teksten van hun werkgroep mogen aanleveren bij Pim Bakker en Jan Kranenburg, beide van de fotogroep Nieuw Perspectief. Zij konden deze gebruiken voor het samenstellen het fotoboek.
Guus Domna heeft de inleidende en andere begeleidende teksten geschreven.

Nadat het eerste exemplaar ter inzage heeft gelegen zijn er nog een aantal aanpassingen gedaan naar aanleiding van op- en aanmerkingen.
Het eindresultaat is gereed. Het is een mooi foto fotoboek geworden, dat een heel aardige inkijk geeft in een geschiedenis van veertig jaar IVN Nieuwkoop.

Vanaf 1 juni tot 15 augustus ligt het boek in De Stal ter inzage, met een intekenlijst. Gedurende die periode is er de mogelijkheid het aangepaste fotoboek in te zien op de maandagochtenden de vrijdagavonden.

Het is een boek geworden van circa 60 bladzijden. De prijs voor één exemplaar is 65,- euro, maar door korting en ondersteuning van IVN Nieuwkoop kunnen de eerste 50 exemplaren voor 25,- euro worden verkregen.

Zodra de boeken beschikbaar zijn zullen wij weer een afhaalmoment organiseren.

Voorzitter,
Jaap Verlare