Actieve ledendag regio Midden-Limburg

Actieve ledendag van IVN regio Midden-Limburg

Maak kennis met actieve leden van andere afdelingen van de regio Midden-Limburg op een plezierige en onderhoudende wijze!

IVN Helden zorgt voor een gevarieerd buitenprogramma met verschillende aangename, leerzame en onderhoudende activiteiten. Zo is er een rondleiding is het Peel en Maas museum met veel educatieve onderwerpen en een eigen IVN Helden natuur kamer. Tevens lopen we een speurtocht door de Heldense bossen, waar we de oplossing moeten vinden uit de opdrachten van deze tocht. Natuurlijk gaan we brainstormen hoe we met name in deze regio elkaar kunnen helpen en hoe we elkaar kunnen versterken. Dus een leerzaam, educatief en onderhoudend programma.

We beginnen om 13:00 (inloop 12:30) in Kerkeboske, Aan de Koeberg 3,  te Helden. We sluiten rond 17:00 uur de dag af met natuurlijk een gezellig samenzijn.

Deze dag is kosteloos. Opgave via de secretaris of contactpersoon van de eigen lokale afdeling.

Informatie over deze dag kan worden ingewonnen bij Jos Joosten (voorzitter@ivnhelden.nl)

15 juni 2024 - 13:00
zaterdag 15 juni 2024