IVN steunt op vrijwilligers

De vrijwilligers van IVN De Ronde Venen & Uithoorn organiseren gevarieerde activiteiten. Het samenwerken aan een gemeenschappelijk doel geeft vaak prettige contacten. Ook jij kunt je daarbij aansluiten. Ervaar zo hoe fijn en gezond het is om samen in de natuur bezig te zijn.
Je leert van elkaar en bent tegelijk nuttig bezig.

Werkgroepen en andere activiteiten

Samenwerken kan binnen of buiten een werkgroep.

Zo zijn er speciale werkgroepen voor planten, vogels, PR & communicatie, lezingen en nog veel meer. Maar sommige activiteiten passen niet binnen één werkgroep, zoals de roeitochten in Botshol, de Winter Natuurwandelingen en de Zomeravond Fietstochten.

Jeugd

Wij organiseren met onze vrijwilligers ook graag activiteiten voor kinderen.Bij voldoende belangstelling kan dat in clubverband bij ‘De Veenmollen’

Maar er zijn ook losse activiteiten die voor alle kinderen van een  bepaaldeleeftijd toegankelijk zijn.

Zo zijn er vrijwilligers nodig voor de organisatie van de Peutertochten of een speurtocht in De Groene Jonker.

En dan is er nog de succesvolle slootjesexcursie, die we tijdens de landelijke IVN Slootjesdagen speciaal voor kinderen organiseren.

Zelf vrijwilliger worden?

Heb je belangstelling en wil je je aanmelden kijk dan voor meer informatie op blz. 15 van dit boekje en de afdelingswebsite:

www.ivn.nl/afdeling/de-ronde-venen-uithoorn

en ook Excursies uitgelicht