Lid worden van IVN de Ronde Venen en Uithoorn

Lidmaatschap

IVN kent leden, gezins/huishoudleden en donateurs. Het lidmaatschap is en gecombineerd lidmaatschap van IVN de Ronde Venen & Uithoorn en IVN landelijk. Het lidmaatschap is in 2024 € 25,- per jaar, waarvan € 12,50 voor de afdeling is en de andere helft voor IVN landelijk. Hiervoor krijgen leden uitnodigingen voor bijeenkomsten en de bladen Mens en Natuur en RondUit en kortingen op cursussen en artikelen uit de IVN-webwinkel. Gezins/huishoudleden betalen € 7,50 waarvan € 2,- voor IVN landelijk is. In de komende ALV stelt het bestuur voor om het gezins/huishoudleden contributiebedrag te verhogen naar € 12,00 zoals ook aanbevolen door de landelijke IVN raad. Gezins/huishoudleden krijgen niet de bladen Mens en Natuur en RondUit maar hebben verder dezelfde rechten en voordelen.

Donateurs

IVN de Ronde Venen & Uithoorn kent ook donateurs. Dit zijn personen die zich betrokken voelen bij de afdeling en de afdeling financieel willen ondersteunen. Donateurs die minimaal € 15,- in een jaar doneren krijgen de RondUit thuisgestuurd.

Gewoon lid worden
Huisgenoot lid worden
Donateur worden

Krijg je nu een mail met een factuur en wil je liever een automatisch incasso. Klik dan hier onder.

Automatische Incasso