Lid worden

IVN verbindt mens en natuur. Ga op pad met een IVN-natuurgids, vergroot je kennis met een van de vele cursussen of workshops, bezoek een boeiende lezing, de gezellige Natuurmiddagen of help mee met het natuuronderhoud in onze gemeente. Ook als u ons alleen wilt steunen, word dan lid!

Wilt u lid worden van IVN Schinnen?

Lidmaatschap kost €25,-  per jaar.
Huisgenoten van leden betalen €12,50  per jaar.

Wilt u donateur worden?

U betaalt €15  per jaar.

De Natuurgids

Als lid van IVN Beekdaelen – Schinnen bestaat de mogelijk om een abonnement te nemen op De Natuurgids. De Natuurgids is het Limburgse IVN-blad. Naast diverse artikelen over de natuur staan hierin de wandelingen en excursies van alle Limburgse IVN-afdelingen vermeld. In elk nummer staat een Voetspoor (een wandelroute van ongeveer 16 kilometer) en een korte tour (ongeveer 8 kilometer).

Voor leden van IVN- Beekdaelen – Schinnen geldt een gereduceerd tarief van € 17,00  per jaar. De Natuurgids verschijnt acht maal per jaar.

Lid worden?

Aanmelden als nieuw lid

"*" geeft vereiste velden aan

Geslacht*
Indien van toepassing : Gezinslid/huisgenoot
Het lidmaatschap voor een gezinslid/huisgenoot kost € 12,- per jaar
Wil je tevens een abonnement op De Natuurgids ?( € 17,- per jaar)*
De Natuurgids is een uitgave van IVN Limburg en verschijnt 8 x per jaar. Indien je een abonnement via IVN Beekdaelen-Schinnen neemt, ontvang je korting. Normaal kost een abonnement €19,- per jaar.
MM slash DD slash JJJJ
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Anbi

IVN Nederland is een erkende Anbi-instelling, wat betekent dat lidmaatschap en donaties onder bepaalde voorwaarden aftrekbaar zijn voor de inkomstenbelasting. Meer informatie vind u op de site van de Belastingdienst. (ANBI gegevens)