Werkgroep Natuurmiddagen

Coördinatoren:

Marion Biermans en Leny Vogels

Opzet:

Een keer in de maand op maandagmiddag wordt er stil gestaan bij de natuur om ons heen. Een paar keer per jaar blijven we ook op de donderavond nog lezingen verzorgen, dit vooral ook voor de werkenden onder ons.

In de toekomst willen we ook de andere werkgroepen vragen om toelichting te geven over hun werkgroep. Mensen die een interessant verhaal te vertellen hebben zijn ook welkom.

Voor de middag is gekozen omdat we veel gepensioneerden leden  hebben, die niet graag in de avond op stap willen. Ook niet-leden zijn van harte welkom!

Graag nodigen we jullie uit om mee te genieten van de mooie natuur in onze omgeving. Er komen steeds twee natuurkenners aan het woord die in ± 30 minuten uitleg geven over een thema.  De thema’s houden rekening met het seizoen en de natuur om ons heen. Verder worden er mooie foto’s getoond en wie wil kan onder begeleiding van een van de aanwezige natuurkenners ook even een kort wandelingetje maken in die natuur om ons heen. En uiteraard is er ruimte om onderling informatie uit te wisselen, vragen te stellen en een kopje koffie te drinken.

Plaats  :             IVN lokaal Schinnen,  Burg. Pijlsstraat 5 D, Schinnen (naast de Brandweerkazerne)

Wanneer:           Elke derde maandag van de maand

Tijd       :           14.00 -16.00 uur

Info:                  Marion Biermans,  jomarion4243@gmail.com, tel: 046-4422941