Werkgroep Haarlemmermeer

Zuid-Kennemerland beslaat een flink gebied, vanaf het Noordzeekanaal tot de grens met Zuid-Holland.
Voor leden en donateurs in Haarlemmermeer is er letterlijk en figuurlijk een afstand met het aanbod en daarom organiseren we als werkgroep activiteiten in Haarlemmermeer, dus in de eigen leefomgeving, waar je lopend of met de fiets naar toe kan. Daarnaast worden ook korte cursussen gegeven zoals over diervriendelijk tuinieren en de natuur in de polder.

Wij denken dat de Haarlemmermeer de moeite waard is met vele grote en kleinere groengebieden met nachtegalen, oeverzwaluwen, orchideeën, vleermuizen en veel meer. Daar hebben we actieve Haarlemmermeerse leden voor nodig. Hiermee eens? Meld je dan aan als lid van werkgroep Haarlemmermeer.

Download hier Groen Haarlemmermeer, een overzicht van alle groengebieden.

Coördinator van deze werkgroep: Anneke Wegman. E-mail: AnnekeSylvia@gmail.com
De werkgroep wordt ondersteund door NMCX, Centrum voor Duurzaamheid. De activiteiten van de werkgroep staan tevens op de facebookpagina van het Haarlemmermeerse netwerk: Groen Haarlemmermeer