2021 10 08_sandebuur1_ _ike bewerkt_0

Groene secretaris gezocht (vrijwilliger)

Groningen Haren 20 februari 2023

Lekker buiten met enthousiaste anderen, excursies in de natuur, een cursus: wij zijn een actieve afdeling met een variëteit aan werkgroepen, activiteiten en goede contacten in ons netwerk. Wij zoeken een nieuwe secretaris, met een groen hart.

We zoeken iemand die enthousiast is en besturen leuk vindt, iemand die tijd heeft om zich aan onze mooie en grote afdeling te verbinden. Iemand die graag het overzicht bewaakt, contact onderhoudt met de werkgroepen en de leden als dat nodig is, leden en niet-leden te woord wil staan. Iemand die regelmatig overlegt met de voorzitter en de vergaderingen van het dagelijks en algemeen bestuur samen voorbereidt.

Wil je meer weten over de functie, dan sturen we je met plezier een functieomschrijving toe. Natuurlijk kunnen we je ook een mondelinge toelichting geven over de functie en over de afdeling.

Gerard Smeding, onze huidige secretaris, vertrekt na afloop van de ALV, begin 2023. We streven ernaar om dan de nieuwe secretaris bekend te maken.

Wil je meer weten? Neem dan contact op met
Gerard Smeding, ivngroningenharen@gmail.com of
Paul Kusters, jpkstrs@gmail.com, 06-41159116