Overig

4 juni Kinderboerderijen dag!

Grave 21 mei 2023

Natuurvereniging IVN Grave is huisgenoot van Kinderboerderij Buiten-“Gewoon” in Velp bij Grave.

Op zondag 4 juni 2023 is het Kinderboerderijen dag (open dag), op deze dag is IVN grave ook aanwezig om kinderen kennis te laten maken met de natuur.

De poorten zijn open van 11.00 uur tot 16.00 uur voor een gezellige dag voor jong en oud. Het adres is Beukenlaan 8 in Velp bij Grave

Voor diverse kinderactiviteiten kunt u een strippenkaart kopen voor € 4,00.

Voor onder andere spelletjes, knutselen, brood bakken, dieren knuffelen, een versnapering, het blotevoetenpad lopen in het Belevingsbos (IVN Grave) en daarna lekker spelen.

Het Belevingsbos, naast de Kinderboerderij, heeft een grondige opknapbeurt ondergaan door een enthousiaste groep vrijwilligers van IVN Grave en is onlangs door burgemeester Marieke Moorman en aanwezige kinderen heropend.

Naast de uitdaging van het blotevoetenpad en spelen in o.a. de boomhut, kunnen kinderen ook de natuur beleven. Bijvoorbeeld vogels en kriebelbeestjes ontdekken. We hebben loeppotjes en zoekkaarten om te kijken hoe ze heten.

Wij verwelkomen jullie graag op 4 juni bij Kinderboerderij Buiten-“Gewoon”!

Ps. Lijkt het je leuk om ons te helpen op 4 juni: Mail, app of bel dan met Monique vd Hark, e. moniquevdhark@gmail.com of t. 06-466 236 29.