Heide en Bijen

IVN afdeling Barneveld houdt op zaterdagmiddag 12 augustus een wandeling op de Stroese Heide in Stroe. We gaan de Stroese Heide verkennen en kijken wat er nog leeft aan bijen en hommels. We staan onder ander stil bij: wat heeft de droge zomer en hittegolf overgelaten van de bijen, en kunnen we het tij nog keren?

U wordt uitgenodigd om met deze wandeling mee te gaan. Het verzamelpunt voor vertrek van de wandeling is om 13:30 uur bij de parkeerplaats De Vetkamp in Barneveld. De start van de wandeling is om 14:00 uur bij de parkeerplaats Stroese Heide (voorbij het viaduct aan de Houtbeekweg in Stroe).

De gids is Gerrit van den Berg. Voor meer informatie: telefoonnummer 06-52148768. Opgeven vooraf is niet nodig.

Graag tot 12 augustus aanstaande!

Vetkamp Barneveld
Stationsweg 6
3771 HD Barneveld
Bekijk op Google Maps
  • Kosten: De wandeling is voor leden, donateurs en kinderen tot 12 jaar gratis. Niet-leden betalen € 3,50 per persoon, maar kunnen zich ook ter plekke opgeven als lid of donateur (en zo ook aan de andere excursies gratis deelnemen). Hiervoor is een formulier bij de gids aanwezig.
  • Aanmelden verplicht: Nee