Groepsverhuur

Verhuur aan groepen

Tijd voor een familieweekend, vriendenweekend of wil je met jouw (sport)club het jaarlijkse weekendje weg eens midden in de natuur beleven? Dan zit je bij IVN Het Woldhuis in Apeldoorn helemaal goed.

Kom helemaal tot rust op ons landgoed, vertel mooie verhalen rondom het kampvuur en maak een lekkere wandeling door het bos.

Kinderen zullen zich heerlijk vermaken in het bos met natuurlijke speeltoestellen, of spelen lekker bij de vijver met de waterpomp.

IVN Het Woldhuis is een mooi landhuis dat gehuurd kan worden voor allerlei activiteiten. Het landgoed is vrij toegankelijk en bestaat uit een loofbos, naaldbos, gemengd bos, weilanden en akkers. Heel geschikt voor een natuurbeleving op maat!

Het landhuis is ingericht als groepsaccommodatie voor maximaal 94 personen en is bijzonder geschikt voor familie weekenden, vrienden weekenden, natuurkampen, schoolkampen en verenigingsuitjes. Het landgoed huur je in zijn geheel waardoor het veel privacy biedt. Om het landgoed in is er een speelbos, volleybalveld, voetbalveld en kampvuurplaats. Genoeg te beleven voor jong en oud. In de grote zaal is een groot digi board (smartboard) aanwezig waardoor er ook rustig een film afgespeeld kan worden.

Indien gewenst kan onze kok de maaltijden zoals ontbijt, diner, buffet of barbecue verzorgen. Door de locatie te huren draag je financieel bij aan de realisatie van natuurwerkweken voor kinderen.

Buitenactiviteiten

Buitenactiviteit Prijs per groep
Kokkerellen boven vuren

Sprokkel hout in het bos en ga op zoek naar eetbare planten in de moestuin en in het wild. Aangevuld met ingrediënten uit de keuken, bereiden jullie heerlijke maaltjes boven zelfgemaakte kampvuren. Van groentesoep en broodjes met kruidenboter tot pannenkoeken en als toetjes gepofte appel.

€250
Op verkenning in het bos

Met schepnetjes, insectenzuigers, loeppotjes, verrekijkers en zoekkaarten gaan we op verkenning in het bos. Welke beestjes leven er op de bodem en in de vijver? Lukt het ons om vogels of vogelnesten te spotten? Wat voor bomen staan er in het bos en hoe hoog zijn ze? Met een grondboor onderzoeken we bovendien hoe de bodem onder onze voeten eruitziet.

€200
Overleven in de natuur

Mocht je een aantal weken heel primitief moeten overleven op een afgelegen eiland, dan is het belangrijk om vuur te kunnen maken zonder lucifers of aansteker. Oefen met magnesiumstokjes en vuurstenen. Af en toe zal een pijl en boog ook goed van pas komen. In een klein toernooi train je je vaardigheden en ontdek je wie van jullie onmisbaar is op een onbewoond eiland.

€200

Op zoek naar meer sportieve en competatieve activiteiten, in samenwerking met sportproductions organiseren we onderstaande activiteiten op ons terrein:

Activiteit
Bubble ball: “Hilarisch voetbalspel waarbij je elkaar pijnloos omver kan kegelen!”
Archery tag: “Spannend en pijnloos trefbalspel met pijl & boog!”
Laser game: “Infrarood Lasergamen in het bos!”
Footdarts: “Darten met je voeten op een opvallende, 5mtr hoog dartbord met kleefballen!”
Voetgolf: Golfen met je voeten in lachwekkend mooi golftenue op 9 unieke holes!”
Oldskool gymles: “Foute gymdocent met verrassende tikspelen en teamopdrachten!”
Teamgames: “Teamspellen waarbij je tot een oplossing komt door samen te werken!”
Kinball:“Hou de grote bal van de grond met je handen & voeten en door samenwerken!”
Teambuilding voor grote groepen: “Verschillende team activiteiten om de sfeer samenwerking te verbeteren!”

Om 1 van bovenstaande activiteiten te boeken, neem contact met ons op.

Op zoek naar ideeën voor vermaak in de buurt? Wij denken graag met je mee en adviseren graag voor leuke (natuur)activiteiten.

Tarieven

via onderstaande links, kunt u uw verblijf boeken en onze huidige tarieven vinden.

Boek hier uw verblijf of bekijkt u hier eens onze foto’s en tarieven, u kunt op beide manieren ons landhuis boeken.

Let op: IVN Natuureducatie stopt per 1 november 2024 met deze service bij het Woldhuis. Tot die tijd zijn er nog enkele plekken vrij, reserveren kan tot uiterlijk 15 oktober.

Contact

Wil je liever eerst persoonlijk contact en de locatie bezichtigen? Wij staan graag voor je klaar om een je een rondleiding te geven.

Heb je nog vragen of wil je eens kijken welke data er nog beschikbaar zijn? Neem contact met ons op via woldhuis@ivn.nl of bel 055-3684010.