Geef jouw topvrijwilliger op voor de Groene Overijsselse Vrijwilligersprijs!

Overijssel 25 juli 2022

Zoals elk jaar wordt ook dit jaar begin december de Overijsselse Vrijwilligersprijs (OVP) weer uitgereikt. In navolging van het succes van vorig jaar – waarbij per gemeente 4 vrijwilligers in het zonnetje werden gezet, waar van één prijs per gemeente specifiek voor groene vrijwilligers is – gaan we ook dit jaar in elke gemeente groene vrijwilligers bedanken voor hun inzet.

Omdat jij als geen ander weten wie zich in jouw organisatie / afdeling / werkgroep met hart en ziel inzet voor de natuur, schakelen we graag je hulp in! Ken jij een groene vrijwilliger, club of burgerinitiatief die het dit jaar verdient om in het zonnetje gezet te worden? Nomineer ze dan dit jaar voor de Groene Overijsselse Vrijwilligersprijs. Dit kan online, via Groenbezig.nl

We proberen een zo breed mogelijk pallet aan groene vrijwilligers te bedienen, van monitoring tot groen-in-de-zorg vrijwilligers, en van educatie tot landschapsbeheer-vrijwilligers. Zolang ze zich maar vrijwillig inzetten voor de Overijsselse natuur!

Het verzoek om uiterlijk woensdag 31 augustus jouw inzending in te zenden.

Wacht dus niet te lang en geef je nominatie door via het inschrijfformulier op: Groene Vrijwilligersprijs

Meer lezen over de prijs: via Groenbezig.nl