Koninklijke Erepenning uitgereikt aan IVN Stein

Stein 26 juni 2023

Het IVN Stein kreeg zaterdag de Koninklijke Erepenning uitgereikt, omdat de afdeling dit jaar een halve eeuw bestaat.

De onderscheiding werd door burgemeester Marion Leurs-Mordang van Stein uitgereikt in de Brasserie in het Steinerbos, waar de natuurorganisatie in de buurt zetelt en haar gouden jubileum vierde. Tevens werden drie jubilarissen in het zonnetje gezet. Zij zijn 50 jaar lid van IVN.

Op 1 juli houdt de afdeling nog een jubileumactiviteit voor leden. De leden gaan naar het Arboretum in Antwerpen.

In het kader van dit jubileum organiseert de vereniging enkele jubileumwandelingen (in Elsloo, Obbicht, Urmond en Stein). Daarnaast staat IVN Stein gedurende de maand juli op de weekmarkt in Stein (elke woensdagmiddag).