Handen om te helpen

Stein 1 maart 2023

Handen om te helpen

Onze vereniging bestaat 50 jaar en we organiseren het hele jaar door activiteiten voor jeugd en volwassenen.
Vooral bij de jeugdactiviteiten kunnen we wel wat extra handen gebruiken. Je hebt hiervoor geen speciale kennis nodig. Heb jij zin om op zondag 11 juni of 24 september te komen helpen, meld je dan aan via infoIVNStein@gmail.com.
Daarbij zijn we op zoek naar leden die af en toe willen meehelpen tijdens de werkzaamheden in onze Heemtuin. Ook hiervoor heb je geen speciale kennis nodig. Wij werken op dinsdag- en zaterdagochtend van 10 tot 12 uur en daarna drinken we gezellig samen een kop koffie of thee. Wil je meehelpen, kom dan gerust langs op een van deze dagen.Ook ons bestuur heeft dringend versterking nodig. Wij zorgen dat de vereniging blijft draaien en willen dit graag met meerdere mensen doen. Wij bespreken 1x per maand de gang van zaken binnen de vereniging. Daarbij zorgen we dat er iedere dinsdag- en zaterdagochtend en tijdens onze activiteiten, een van ons aanwezig is. Ook hiervoor kun je je aanmelden.