Kuierwandeling De Veldweg (Dommelbeemden)

Wil je graag wandelen op een langzamer tempo en ruim de tijd hebben om je te verwonderen en te verbazen over de natuur? Loop dan mee met de kuierwandelingen in ons mooie Sint-Oedenrode en omgeving onder begeleiding van twee gidsen.

Vrijdag 17 maart start de eerste van 4 kuierwandelingen. We wandelen de Veldweg, een mooie route door de Dommelbeemden en de Moerkuilen, een heel afwisselend landschap.

We vertrekken om 10.00 uur vanaf de Sint-Martinuskapel aan het Everse Akkerpad. De afstand is 4,5 – 5 km en twee gidsen vertellen onderweg over het landschap, de historie en de voorzichtig ontluikende lente. Onderweg is er een korte rustpauze. Rond 12.00 uur zijn we weer terug bij de kapel.

De andere drie wandelingen zijn op 14 april, 12 mei en 2 juni. Telkens in een ander gebied van Sint-Oedenrode e.o.

Kosten

De kosten zijn € 10 voor niet-leden; voor leden van IVN Rooi zijn de wandelingen gratis. Een IVN-lidmaatschap kost € 24 per jaar. Kijk maar eens op deze website welke voordelen dat oplevert (o.a. elk kwartaal een leuk natuurmagazine van IVN Nederland).

Aanmelden

U kunt zich aanmelden door een mail te sturen naar kuierenmetivnrooi@gmail.com. Als u lid bent dit graag erbij vermelden. Aanmelding geschiedt op volgorde van binnenkomst.

Voor meer informatie klik hier

Biowalking Sint-Oedenrode
  • Kosten: 10 euro - IVN-leden gratis