Insturen foto van de maand augustus

In 2024 bestaat IVN Nuenen 50 jaar en dat laten we niet ongemerkt voorbijgaan. Het is belangrijker dan ooit om de natuur om ons heen te koesteren. Gedurende het jaar organiseren we veel (jubileum)activiteiten om de inwoners van ons mooie dorp nog meer kennis te laten maken onze omgeving.

Foto van de maand

Een van die activiteiten wordt georganiseerd door de fotowerkgroep. Het doel van deze ‘fotowedstrijd’ is dat iedereen aan het fotograferen slaat in de Nuenense natuur. Dat kan met je (semi)professionele camera, maar ook prima met je mobieltje. Stuur vervolgens je mooiste foto in, passend bij het thema van de maand. Iedere maand wordt een winnende foto gekozen en geplaatst in Rond Linde onder de titel foto van de maand.

Het thema van augustus is: zomer.

De thema’s van overige maanden in 2024 zijn:

• September: herfst
  • Oktober: paddenstoelen
  • November: afgevallen blad
  • December: winterlandschap

Foto’s kunnen tot en met de laatste dag van de maand ingestuurd worden naar FWGnuenen@gmail.com. De winnende foto wordt in de daaropvolgende maand onder vermelding van de naam van de fotograaf gepubliceerd in Rond de Linde.

Door het inzenden van een foto geef je IVN Nuenen het recht om deze foto te plaatsen. De selectie van de foto wordt gedaan door de fotowerkgroep. Leden daarvan zijn dan ook uitgesloten van deelname. Neem bij vragen contact op via bovenstaand mailadres.

31 augustus 2024 - 23:59
zaterdag 31 augustus 2024 23:59