Landschap

Training Vinden en binden vrijwilligers door Limburgs Landschap

Maas en Niers 28 december 2023

Het Limburgs Landschap doet een oproep aan vrijwilligers in het landschap in Noord-Limburg.

Tijdens een recente bijeenkomst in Noord-Limburg bleek er bij contactpersonen behoefte aan een bijeenkomst over het vinden en binden van vrijwilligers.

Daarom organiseren ze op 11 januari een training die erop gericht is het vinden en binden van vrijwilligers via de werkvorm van de werkdag.

Aan de hand van eigen voorbeelden en praktijksituaties wordt bekeken hoe de werkdagen spannender en vooral meer relevant kunnen maken.

De training vindt plaats in kantoor van het Landschap, Rijksstraatweg 1 te Lomm op 11 januari om 19.30-21.30 uur.

Wil je meedoen aan deze training meld je dan aan bij Jan Kluskens, j.kluskens@limburgs-landschap.nl