Lezing bijen 9 maart

Peter Megens, bij IVN Maas en Niers bekend als de ‘Insectenman’, weet alles over bijen. Op donderdag 9 maart geeft Peter een lezing over bijen. Dan gaat het voornamelijk over de honingbij en wilde bijen. Alleen al in ons land hebben we meer dan 350 soorten bijen.

Peter is onze coördinator van de werkgroep Insecten. Telkens als de werkgroep op pad gaat, is het sowieso super gezellig en leren zij weer veel. In zijn presentatie gaat Peter vooral in op het leven van de verschillende soorten bijen. Hij vertelt over de bijenraat en bijenwas.

De lezing wordt gehouden op locatie: IVN ‘t Leger, Kampweg 10 Gennep en start om 20:00 uur.

Heb jij zin in een gezellige en leerzame bijenavond? Wees erBIJ en meld je dan hier aan.

{Activity_title}

Aanmelden activiteit

E-mailadres(Vereist)
Laat ons weten wat je bezighoudt. Heb je een vraag voor ons? Stel hem gerust.

Deelnemers krijgen bij aankomst en tijdens de pauze koffie/thee en iets lekkers.

Activiteit aanmelden

Maas en Niers locatie ‘t Leger