Uitreiking Diploma’s IVN Natuurgidsenopleiding

Laarbeek 12 oktober 2023

Een geweldige prestatie. Een fijne samenwerking. Een hechte groep. Hard werken.

Het zijn enkele kreten uit de vele speeches die werden gehouden bij de uitreiking van de diploma’s van de Natuurgidsenopleiding van het Instituut voor Natuureducatie en Duurzaamheid.

Onder de 27 geslaagden zijn er 5 leden van IVN Laarbeek. De andere nieuwe natuurgidsen zijn leden van IVN Asten, Someren, Heeze, Leende, Geldrop, Mierlo, Nuenen en Helmond. Op zaterdag 7 oktober konden zij hun welverdiende diploma ophalen tijdens een feestelijke bijeenkomst in IVN-gebouw De Bimd te Aarle-Rixtel. Velen brachten  hun  partner en ook kinderen mee. Ook alle opleidingsdocenten en mensen van de organisatie waren aanwezig. Ruim 60 personen. Het officiële deel was binnen. Elke geslaagde mocht daar eerst een handtekening zetten op het diploma. Met een bos bloemen en enkele cadeaus werden zij door de aanwezigen gefeliciteerd. Na een applaus voor iedere groep werd de bijeenkomst buiten voortgezet met heerlijke hapjes en drankjes.

Het mooie weer maakte er helemaal een perfecte dag van.

Proficiat aan alle nieuwe gidsen!

Op de foto de geslaagden van IVN Laarbeek:

Van links naar rechts: Giel Jacobs, Henk van Zundert, Liesbeth van Kooten, Marjolein Linssen, Monique Smit