Ommetje Mariahout Oost Bloemen en planten

Plantencursus bij IVN Laarbeek

Laarbeek 10 maart 2023

Wilt u wat meer leren over de planten in de natuur?  Dan is dit uw kans. Op woensdag 15 maart start IVN Laarbeek een basiscursus flora. Deze cursus wordt gegeven in samenwerking met Floron.

De cursus bestaat uit 14 online-lessen via Floron, 2 theorielessen bij IVN Laarbeek,

2 excursies en een terugkom- en evaluatieavond.

Je leert allerlei aspecten van wilde planten: families en kenmerken, determineren, ecologie en bescherming. Na afloop krijg je een deelnamecertificaat van Floron.

Op woensdag 15 maart om 20:00 uur is er een introductieavond in De Bimd, het verenigingsgebouw van IVN Laarbeek. Adres Beekseweg 3, Aarle-Rixtel.

De lessen zijn op 12 april, 8 mei, 5 juni en 12 juli. De terugkombijeenkomst is op 13 september.

Aan deze cursus kunnen maximaal 10 personen deelnemen, vol is vol. Deelname aan de cursus kost €50,-, maar leden en mensen die lid worden via IVNLaarbeek.nl betalen de helft, dus €25,-.

Aanmelding via cursuswerkgroep@ivnlaarbeek.nl

Betaling voorafgaande aan de cursus: NL RABO 0128 9169 07 t.n.v. IVN Laarbeek, onder vermelding van ‘ Floracursus‘.