Aanmelden Jeugdleden Overig

Aanmelden Jeugdleden

Helden 14 september 2016

Op dinsdag 20 september houdt de jeugdwerkgroep van IVN Helden een open dag van 15.00 – 16.30 uur. We komen samen in het IVN lokaal op basisschool de Pas, Averbodestraat 19, Helden.

Lekker ravotten en ontdekken

Wat is er nu fijner dan lekker bezig zijn in de natuur? Spelen, sporen ontdekken, de natuur ruiken en voelen. Allemaal dingen die we samen gaan doen! Met de jeugdgroep komen we
maandelijks bij elkaar. In de zomervakantie zijn er geen bijeenkomsten.

Wie als kind veel in en met de natuur in aanraking komt, zal de natuur later blijven respecteren en ervan genieten.

Voor wie?

De jeugdgroep is vooral bedoeld voor kinderen van de groepen 4,5, 6, 7 en 8 van de basisschool. Kinderen van groep 3 zijn ook welkom, maar omdat deze groep nog onvoldoende kan lezen is het prettig als er een begeleider bij is.

De contributie is € 15,- per schooljaar.
De groep wordt begeleid door een vaste groep natuurliefhebbers die de nodige ervaring hebben in het omgaan met kinderen.
Alle vrijwilligers hebben een VOG verklaring en we hebben gediplomeerde begeleiders.

Daarom hopen we veel kinderen te mogen ontmoeten. Ouders van kinderen die mee willen doen, kunnen even een e-mailtje sturen naar:
jeugdwerkgroep@ivnhelden.nl

Graag tot ziens bij jeugdgroep IVN Helden!