Natuurvereniging De Ruige Hof

Help Natuurvereniging De Ruige Hof in Abcoude

De Ronde Venen & Uithoorn 15 maart 2024

Help je ook mee aan het nieuwe gebouw voor Natuurvereniging De Ruige Hof? Deze crowdfundingsactie is nodig om de laatste € 75.000,- op te halen voor de financiering van een nieuw, permanent verenigingsgebouw. Gemeente Amsterdam heeft een mooi bedrag geschonken, maar er is geld tekort voor de afwerking en inrichting. Het unie natuurgebied De Ruige Hof wordt gebruikt voor natuureducatieve activiteiten voor kinderen en volwassenen. Denk aan excursies, cursussen en lezingen. Hiervoor is een veilig Tuinhuis nodig.

• Steun jij De Ruige Hof ook? Dat zou fijn zijn en wordt zeer gewaardeerd. Steunen kan eenvoudig via de crowdfunding website voor De Ruige Hof
  • Wil je meer weten over Natuurvereniging De Ruige Hof? Kijk dan even op De Ruige Hof. En lid worden kan ook!

De Ruige Hof
De Ruige Hof aan de rand van Amsterdam én Abcoude.