Van de bestuurstafel

Uitnodiging bestuursondersteuning

Born-Land van Swentibold 24 maart 2023

Bestuursondersteuning zeer welkom !

Steeds vaker wordt er een beroep gedaan op vrijwilligersorganisaties waaronder het IVN om mee te denken over de inrichting van onze leefomgeving. Denk bijvoorbeeld alleen al in onze omgeving aan de verbreding van de A2, de uitbreiding van VDL Nedcar, herinrichting van het ontgrindingsgebied langs de Grensmaas, een nieuw Wandelknooppunten netwerk, natuurvriendelijker beheer van de bermen in de gemeente, de veranderingen van de Schwienswei.

Dat zijn zaken die natuur in onze eigen leefomgeving aangaan en waarover van ons IVN een mening wordt gevraagd. We kunnen, waar nodig, ondersteuning van de Natuur en Milieu Federatie Limburg vragen.

Het bestuur wil graag, bijvoorbeeld via een WERKGROEP, versterking van het beperkte aantal mensen waar we nu steeds een beroep op moeten doen. Lijkt het je interessant om je specifiek voor deze belangrijke zaken in te zetten en het bestuur te ondersteunen dan neem eens vrijblijvend contact op met Arno Duwel 046 4853003 of een van de andere bestuursleden.