Natuurfotografie

Natuur fotograferen met uw eigen smartphone

Bernheze 4 november 2023
Natuurgroep Gestel bestaat dit jaar 30 jaar. En wie jarig is trakteert: elke maand organiseert een werkgroep een speciale lustrum-activiteit. In november nodigt de redactie leden én niet-leden uit voor een korte workshop Natuurfotografie.

Natuur fotograferen met uw eigen smartphone

Natuurfoto’s maken, het lijkt helemaal niet zo moeilijk. Als je buiten bent en je hebt het mobieltje bij de hand hebt is een foto snel gemaakt. Simpel toch, maar … misschien kent u nog niet alle opties van uw mobieltje of kunt u nog tips gebruiken over de compositie, het spelen met licht en met scherptediepte, het fotograferen van het landschap of juist de details van die fraaie paddenstoel?

In deze korte workshop bespreekt een ervaren fotograaf eerst een stukje theorie daarna gaan we foto’s maken! In de omgeving van Buitenlokaal Haanwijk ligt de natuur voor het oprapen, dus dat is geen enkel probleem. Bij terugkomst bespreken we een aantal van deze foto’s.

Informatie over de workshop

Datum: 18 november 2023
Locatie: Buitenlokaal Haanwijk, Haanwijk 4a, Sint-Michielsgestel
Ochtend:
08.45-9.00 uur inloop. Workshop start om 9.00 uur en eindigt om 12.00 uur.
Middag: 12.45-13.00 uur inloop. Workshop start om 13.00 uur en eindigt om 16.00 uur.
Kosten: Er zijn geen kosten aan verbonden, wij trakteren!

Aanmelden: redactie@natuurgroepgestel.nl (geef svp aan of u voorkeur heeft voor de ochtend of de middag). Mocht een workshop volgeboekt zijn, dan zetten we u graag op de reservelijst.
Meer info: Jaap Sonnevijlle, tel. 06-28101722