Account aanvragen Ons IVN (intranet)

Wil je gebruikmaken van het intranet van IVN? Om een account te krijgen dien je lid te zijn van IVN.

Heb je nog geen IVN lidmaatschap? Meld je dan eerst aan.

Vervolgens kun je je via onderstaand formulier aanmelden voor het Ons IVN account. Je aanvraag wordt binnen een week behandeld. Let op: gebruik het e-mailadres waarmee je bij ons als lid geregistreerd staat.

Bekijk de veelgestelde vragen onderaan deze pagina.

Formulier Ons IVN account

Veelgestelde vragen over OnsIVN

Hoe wijzig ik mijn e-mailadres?

Mocht je een ander e-mailadres voor Ons IVN willen gebruiken dan het e-mailadres waarmee je als IVN-lid staat ingeschreven, neem dan contact op met de ledenadministrateur van jouw afdeling of met de Servicedesk via info@ivn.nl.

Ik ben mijn Ons IVN wachtwoord vergeten. Hoe stel ik een nieuw wachtwoord in?

Je kunt zelf een nieuw wachtwoord instellen via deze pagina. Daar vul je je e-mailadres in, die gekoppeld is aan je Ons IVN account. Vervolgens ontvang je per mail een link, waarmee je een nieuw wachtwoord in kunt stellen.

Ik heb een vraag over Ons IVN. Wie kan mij hierbij helpen?

Stel je vraag op het intranet in de groep ‘Help voor Ons IVN’ of stuur een mail naar servicedesk@ivn.nl.

Hoe vraag ik een account aan voor Ons IVN?

Om een account aan te vragen voor Ons IVN vragen we je dit formulier in te vullen.

Het is hierbij belangrijk dat je e-mailadres invult, waarmee je als lid staat geregistreerd. Mocht je een ander e-mailadres voor Ons IVN willen gebruiken dan het e-mailadres waarmee je als IVN-lid staat ingeschreven, neem dan contact op met de ledenadministrateur van jouw afdeling of met de Servicedesk via info@ivn.nl.