Jaarkosten lidmaatschap

Wij zien natuurlijk graag dat u lid wordt onze vereniging. Als lid van IVN Aa en Hunze wordt u ook automatisch lid van de Landelijke vereniging van het IVN. Heeft u bezwaar tegen het doorgeven van uw E-mailadres en telefoonnummer aan de landelijke vereniging van het IVN kunt u dat aangeven bij Eventuele Opmerkingen op het aanmeldformulier. Als lid ontvangt u het magazine Mens en Natuur en de digitale afdelingnieuwsbrief. Na aanmelding zal één van de bestuursleden contact met u opnemen.

Het lidmaatschapsjaar loopt van 1 januari tot 31 december.
U heeft de keuze uit een aantal typen lidmaatschap:

Type Kosten U ontvangt Stemrecht ALV
Persoonlijk lidmaatschap. € 25,00 4x Mens en Natuur, Nieuwsbrief ja
Huisgenotenlid. € 5,00 Nieuwsbrief ja
Jeugdlid. € 5,00 Nieuwsbrief nee
Bij Jeugdlid, één of beide ouders lid € 0,00 Nieuwsbrief nee
Donateur. € 11,00 Nieuwsbrief nee

Algemene privacystatement: Klik dan hier.

Aan het secretariaat kan om inzage gevraagd worden van de ‘Beleidsnotitie privacy’ van IVN Aa en Hunze. Hierin wordt verwoord hoe IVN Aa en Hunze omgaat met persoonsgegevens en hoe en waarom die worden bewaard.

Aanmelden als lid via een webformulier.

Via webformulier: Klik dan hier.

Aanmelden als lid via E-mail.

U kunt zich aanmelden door onderstaande formulier te downloaden en uit te printen en in te vullen. Via e-mail de bijlage verzenden naar de ledenadministratie. Klik dan hier.

Aanmelden als lid via download / printen formulier..

Aanmeldformulier downloaden. Klik dan hier.