Over IVN Utrecht

IVN Utrecht werkt als beroepsorganisatie en met 1.300 betrokken IVN-vrijwilligers aan een groenere provincie. We laten jong en oud de natuur beleven: in de buurt, op school, op het werk, in de achtertuin en in natuurgebieden zoals het Nationaal Park Utrechtse Heuvelrug. Dit doen we in samenwerking met een netwerk van professionals: terreinbeheerders, recreatiesector, onderwijs, kinderopvang, gezondheidsinstellingen, overheden en andere partners.

Hier zijn we actief

Benieuwd waar IVN Utrecht actief is? Op onderstaande kaart vind je de IVN afdelingen, verschillende projecten van IVN Utrecht en de Gastheren van het Landschap die afgelopen jaren zijn opgeleid. Klik linksboven om te kiezen welke iconen je wilt zien. Standaard zijn deze allemaal aangevinkt, wil je bijvoorbeeld alleen zien waar de IVN afdelingen zijn, vink dan alleen dat onderwerp aan.

Vrijwilligersafdelingen in Utrecht

Op onderstaande kaart vind je alle 10 IVN vrijwilligersafdelingen in Utrecht. Kijk welke het dichtst bij jou in de buurt is en kom eens naar een activiteit, word lid en draag bij! Meer informatie over elke afdeling, hun werkgroepen en activiteiten vind je hier.