IVN Noord-Groningen wint vrijwilligersprijs

Groningen 15 april 2024

IVN Noord-Groningen heeft meegedaan aan de Nationale Vrijwilligersprijzen 2024 en met hun ingestuurde vlog hebben ze een prijs gewonnen. In hun vlog, gemaakt met wat tips van vereniging NOV, vertellen ze over hun werk en waarom natuureducatie zo belangrijk is:

Met onze activiteiten proberen we jong en oud enthousiast te maken voor de natuur.
Want wie eenmaal ziet hoe mooi en interessant de natuur is, die gaat er ook goed voor zorgen.
En zo hopen we de natuur te behouden, zodat niet alleen wij maar óók de generaties na ons kunnen genieten van de natuur.

Wat mooi dat IVN Noord-Groningen op deze manier aandacht vraagt voor het goede werk dat ze doen, we feliciteren ze van harte met deze welverdiende prijs! Benieuwd naar wat deze afdeling allemaal doet? Neem een kijkje op hun website.

De Nationale Vrijwilligersprijzen zijn er speciaal om vrijwilligers en vrijwilligersorganisaties te waarderen en in het zonnetje te zetten. Meer informatie vind je op vrijwilligerswerk.nl.