Biodiversiteit

IVN Flevoland verloot Tuinheldenpakket onder Drontenaren

Flevoland 26 juni 2023

Gemeente Dronten en IVN Flevoland organiseren de Tuinheldenverkiezing om biodiversiteit en groen in Dronten te bevorderen. Tuinhelden zijn dieren en planten die jouw tuin helpen, zoals een koolmees die muggen bestrijdt. Een tuin waar diverse Tuinhelden voorkomen is beter bestand tegen extreme weersomstandigheden en plagen. Breng daarom nu jouw stem uit!

Winactie Tuinheldenpakket

Om het stemmen nog leuker te maken, hebben IVN Flevoland en kwekerij Tonsel een speciale actie opgezet. Onder de stemmers van de Tuinheldenverkiezing verloten we namelijk een fantastisch Tuinheldenpakket ter waarde van 75 euro. Dit pakket zit boordevol handige producten om jouw tuin tot een groen paradijs te transformeren.

Wat zit er in het Tuinheldenpakket?

• Vlinderhotel van Capi: Creëer een thuis voor vlinders en bevorder de vlinderpopulatie in jouw tuin met dit vlinderhotel.
  • Vogelhuis van Capi: Geef vogels een veilige plek om te nestelen met dit vogelhuisje. Geniet van het vrolijke getjilp!
  • Voederbak + voer voor de egel: Help de egels in jouw buurt door ze van voedsel te voorzien. Met de voederbak en het speciale egelvoer in het pakket, maak je van jouw tuin een egelparadijs.
  • Speciale veenvrije potgrond: Of je nu een potplant wilt verzorgen of een nieuwe (appel)boom wilt planten, deze veenvrije potgrond met organische voeding en micro-organismen zorgt voor een gezonde groei en bloei.
  • €10,- kortingsbon bij Kwekerij Tonsel: Ontvang een kortingsbon ter waarde van €10,- bij het kopen van tuinheldproducten bij Kwekerij Tonsel in Dronten.

Wil jij kans maken op dit fantastische Tuinheldenpakket? Breng dan jouw stem uit op jouw favoriete Tuinheld via de website www.dronten.nl/tuinhelden. Je kunt ook een stemformulier invullen in het Huis van de Gemeente Dronten.

Stem nu!

Door deel te nemen aan de Tuinheldenverkiezing help je niet alleen de natuur in Dronten te beschermen, maar maak je ook kans op geweldige prijzen. Laat zien dat jij een Tuinheld bent en draag bij aan een groene en biodiverse omgeving in de gemeente Dronten! Stemmen kan nog tot 1 juli 2023, dus wacht niet langer en breng jouw stem uit. Wie weet ben jij straks de gelukkige winnaar van het Tuinheldenpakket ter waarde van 75 euro. Veel succes!