Over IVN/ NMVught en contactgegevens

Sinds 1 januari 2022 is de Stichting Natuur- en Milieugroep Vught (NMV) omgezet naar Vereniging IVN/ Natuur- en Milieugroep Vught, afgekort IVN/NMVught.

IVN/NMVught, voorheen Stichting Natuur- en Milieugroep Vught is opgericht op 1 april 1990 en heeft tot doel de belangen van natuur, landschap en milieu te behartigen in Vught en omstreken. Zij rekent tot haar geografische werkterrein de gemeente Vught en als daar aanleiding toe is, omliggende gemeenten. De activiteiten van de Natuur- en Milieugroep Vught worden verricht door een aantal werkgroepen:
Uilenwerkgroep, werkgroep Wilde Planten, werkgroep Vogels, Knotploeg, werkgroep Bomen, werkgroep zoogdieren, werkgroep Torenvalken. En de Beleidsgroep voor het beoordelen van plannen van de gemeente en andere instanties die mogelijk de natuur of het landschap aantasten.

Contactgegevens IVN/NMVught:

Bestuur: