Over Vries

Welkom bij IVN afdeling Vries   Welkom op onze website!  Wij willen u graag laten kennismaken met onze vereniging.  Wij zijn een afdeling van de landelijke IVN-vereniging en wij willen u interesseren voor de prachtige natuur in Vries en omgeving.    Dit is Drenthe op zijn mooist:  oude beekdalen, heideveldjes, boswallen, veentjes, de brink en de es.    Voor deze variatie willen wij ons inspannen. Wij organiseren lezingen, excursies en cursussen voor iedereen die belangstelling heeft voor natuur, milieu en landschap.  Diverse werkgroepen van vrijwilligers zijn actief (vogels, paddenstoelen, landschapbeheer) en wij stimuleren educatieve activiteiten voor de schooljeugd.   Op deze website kunt u daar meer over lezen.    Wij zien uw reactie graag tegemoet.