Moestuin De Duiventoren

Sinds 2019 heeft de afdeling de beschikking over een grote moestuin op landgoed Remmerstein, Rhenen.

De moestuin is in ontwikkeling naar een levendige, educatieve en bloemrijke plek. Vrijwilligers zijn er wekelijks op dinsdagochtend en afwisselend op vrijdagmiddag en zaterdagochtend te vinden om te zaaien, wieden en planten. En niet te vergeten om te oogsten.

Het samen buiten bezig zijn op deze prachtige plek is een plezier om te doen, waarbij de aankoop van verse, biologisch geteelde groenten en fruit een bonus is.

Vrijwilligers die mee willen werken zijn van harte welkom. Wil je meer weten? Neem dan contact op met een de coördinator Dorthy Reijn moestuin@ivnveenendaal-rhenen.nl

* De moestuin ligt aan de oude Veensegrindweg, ongeveer tegenover nr 13. Om bij de moestuin te komen ga je door het klaphek in de wei over het appellaantje. De moestuin ligt net voor de duiventoren.