Meld je aan als vrijwilliger bij IVN NOP

Noordoostpolder e.o. 26 juni 2022

Het bestuur bestaat op dit moment uit 3 leden, die het werk voor IVN alle drie combineren met een baan. Om activiteiten te organiseren voor onze leden en belangstellenden hebben we meer menskracht nodig! Daarom een oproep:

Vind jij het leuk om je samen met anderen in te zetten om kinderen en volwassenen dichterbij de natuur te brengen? En loop jij warm voor één van de onderstaande activiteiten? Meld je dan aan als actief lid!

Je kunt je wekelijks inzetten of één keer per jaar. In alle gevallen zijn we blij met je hulp. Uiteraard word je ingewerkt en begeleid waar dat nodig of gewenst is.

Wij zoeken bijvoorbeeld:

• Mensen die willen helpen met het uitvoeren van activiteiten, voor bijvoorbeeld kinderen of ouderen;
  • Mensen die hun natuurkennis willen delen en/of hand- en spandiensten willen leveren;
  • Nieuwe bestuursleden, die willen meedenken over nieuwe activiteiten en deze willen helpen organiseren.

Wil jij jouw steentje bijdragen? Stuur een mailtje naar ivnnoordoostpolder@gmail.com. Dan nemen wij contact met je op.