Werkgroep Scholen

Ons doel

Ons doel is om leerlingen van basisscholen in de regio Cuijk op een speelse manier kennis te laten  maken met de natuur.

Onze activiteiten

Vrijwilliger worden bij deze werkgroep?

Als vrijwilliger kun je aan al deze activiteiten met basisschoolleerlingen een bijdrage leveren. De klassen worden namelijk altijd opgesplitst in groepjes van 4 tot 6 leerlingen, die met een eigen vrijwilliger de activiteiten gaan uitvoeren. We kunnen dus veel vrijwilligers gebruiken. De activiteiten  worden meestal georganiseerd op de woensdag- en donderdagmorgen. Af en toe wordt ook de dinsdagmorgen nog gebruikt. Je hoeft natuurlijk niet op al deze ochtenden mee te doen. Van tevoren kun je je voor een aantal activiteiten en tijdstippen opgeven.

Ook kun je een bijdrage leveren aan de invulling van een aantal activiteiten. Dus werk je graag met kinderen en heb je belangstelling voor de natuur: doe mee.

Als je aan deze werkgroep een bijdrage wilt leveren moet je wel een bewijs van goed gedrag kunnen overleggen.  We werken tenslotte met kinderen!

Spreekt het bovenstaande je aan en wil je meer weten over deze werkgroep? Stuur dan een mailtje Truus Selten met E-mailadres scholenwerkgroep@ivn-cuijk.nl. Bellen kan ook : 06-57290785

Het thema van de tentoonstelling van schooljaar 2021 / 2022 is: zoogdieren: Hoezo!