Inner Wheel overhandigt IVN Barneveld cheque van € 3000

Barneveld 6 oktober 2023

Met veel dankbaarheid namen André van de Burgwal en Cees Klomp namens IVN Barneveld een hele mooie cheque van € 3000 in ontvangst van de dames van Inner Wheel Barneveld. Deze lokale afdeling is verbonden aan een internationale organisatie die zichzelf omschrijft als “persoonlijk verbonden, sociaal bewogen en internationaal betrokken”. Verder is Inner Wheel ook verbonden aan serviceclub Rotary.

Met verschillende activiteiten in het afgelopen jaar heeft Inner Wheel dit bedrag bij elkaar gebracht. Zo bakten ze poffertjes bij Candle Light en hielden ze een grote verkoop van overheerlijke Surinaamse gerechten. Het bedrag komt ten goede aan de audiovisuele middelen (oa beamer) in het Natuur Educatie Centrum.

Aldus de IVN voorzitter: “IVN Barneveld wil mensen de natuur laten beleven. Van beleving komt waardering wat leidt tot houden van. En waar je van houdt daar zorg je voor”. Met deze donatie kan de beleving in het educatiecentrum van lezingen, cursussen e.d. naar een hoger plan gebracht worden. De dames van Inner Wheel ondersteunen de doelstellingen van IVN-Barneveld en willen met de cheque daar van harte aan bijdragen. We waarderen dat zeer.