Beheer de Stulp

Wij zijn verantwoordelijk voor het onderhoud van ons clubgebouw ‘De Stulp’. Zo stellen we schoonmaakroosters op, ordenen we de bibliotheek, onderhouden we de vlindertuin en geven we ‘De Stulp’ een nieuw likje verf als het nodig is.

Daarnaast organiseren wij elke laatste donderdagavond van de maand een open avond. Op deze avond is ‘De Stulp’ vanaf 19.30 uur open. Je kunt dan onder het genot van een bakkie en een koekje met elkaar bijpraten. De avonden beginnen om 20.00 uur met een korte presentatie over een natuuronderwerp. Deze avonden zijn toegankelijk voor leden en andere geïnteresseerden. Het jaarlijkse Stulp-evenementje wordt ook door ons georganiseerd. Deze avond is iedere tweede vrijdag van november, alleen voor IVN-leden en bedoeld om even gezellig bij te buurten onder het genot van een hapje en een drankje.

Voor vragen kun je terecht bij:

Mevrouw Jo Dortmans 0493 – 492 966 email