Lid worden van IVN Asten-Someren

Hoe word je lid?

Om lid te worden dient u het onderstaande formulier in te vullen of het Aanmeldingsformulier IVN Asten-Someren te downloaden. Ook kunt u een mail sturen naar leden@ivnastensomeren.nl.

Het onderstaande formulier wordt automatisch verzonden naar onze ledenadministratie. Het gedownloade bestand stuurt u na ondertekening per post of email aan de ledenadministratie, via de email leden@ivnastensomeren.nl.

Voor vragen kunt u contact opnemen met het secretariaat, mevrouw S. Bronstein. Zij is bereikbaar via de email secr@ivnastensomeren.nl

Contributie

Het lidmaatschap voor het IVN Asten-Someren bedraagt € 32,00 per jaar. Dat is inclusief het lidmaatschap van het landelijk IVN en het abonnement op het blad Mens&Natuur.
Jeugdleden (tot 18 jaar) betalen voor het plaatselijk lidmaatschap €20,00 per jaar.
Huisgenoten van landelijke leden kunnen lid worden voor een gereduceerd tarief van €13,00.

U kunt het IVN Asten-Someren ook steunen als donateur met een gift van minimaal €24,00 per jaar. Donateurs hebben toegang tot alle activiteiten van het IVN Asten-Someren. Ze hebben echter geen stemrecht op de ledenvergadering.

Scholen en andere instellingen betalen voor hun lidmaatschap € 81,00 per jaar. Voor meer informatie hierover verwijzen wij u graag naar de schoolgidsen.

Hoe zeg ik mijn lidmaatschap op?

Mocht u besluiten het lidmaatschap van IVN Asten-Someren op te zeggen, dan verzoeken wij u vriendelijk dit vóór 1 november van het kalenderjaar schriftelijk aan ons te melden door een mail te sturen naar leden@ivnastensomeren.nl. Na 1 november zijn wij genoodzaakt de vergoeding die wij betalen aan de landelijke organisatie te vorderen.

Digitaal aanmeldformulier

Geslacht(Vereist)
DD dash MM dash JJJJ
Lidmaadschap(Vereist)
Extra opties
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.