Overig

Spaaractie bij Jumbo Someren

Asten-Someren 24 maart 2024

Op 10 april gaat de “Alle Beetjes helpen” spaaractie bij Jumbo Someren van start.

Jumbo-ondernemer Remco Bennenbroek stelt € 10.000 beschikbaar tijdens een spaarcampagne onder het motto ‘Alle BEETJES helpen!’

Klanten van Jumbo Remco Bennenbroek ontvangen vanaf woensdag 8 maart tot en met dinsdag 18 april bij iedere € 15 een B’tje (muntje). Met dit B’tje kunnen klanten één van de 40 verenigingen steunen die zijn geselecteerd.

Onder het motto ‘Alle BEETJES helpen’ strijden de 40 verenigingen om de te verdelen muntjes. De verdeling van het beschikbaar gestelde bedrag van € 10.000 vindt plaats op basis van het aantal B’tjes dat per vereniging is verzameld.

Ook IVN Asten-Someren heeft zich hiervoor aangemeld. Een beperkt aantal verenigingen worden toegelaten om mee te doen. Uiteraard hopen wij hiertoe te behoren. Bij het doen van boodschappen ontvangt u penningen die geschonken kunnen worden aan een deelnemende vereniging.

Geeft u ook uw penningen aan IVN?