Kleine zonnedauw, foto Y. van Bussel Natuurfotografie

Fotowedstrijd – De beste foto’s in de maand juli

Asten-Someren 11 augustus 2023

De beste foto’s in de maand juli

De vijfde maand van de IVN fotowedstrijd voor inwoners van Asten, Someren en Deurne om de mooiste natuurfoto te maken zit er op. Uit de inzendingen heeft de jury  de drie beste foto’s gekozen. Deze foto’s dingen mee naar de eindoverwinning waarbij uit alle maandelijkse winnaars de allerbeste foto gekozen wordt.

Bij de inzendingen voor juli bevonden zich een aantal foto’s met een meer creatieve kijk op de natuur bij de fotograaf. Wellicht is dit een stimulans voor anderen om ook met een creatieve blik te natuur vast te leggen.

In de categorie volwassenen zijn de winnaars van juli:

• Dorie verberne, Helanaveen, foto Daliadruppel
  • Yolanda van Bussel, Deurne, foto Vlieg op bloem
  • Mieke Classens, Asten, foto Ooievaars.

In deze vakantiemaand dagen wij alle fotografen in Asten, Someren en Deurne uit ook voor de maand augustus hun mooiste natuurfoto in te sturen naar foto@ivnastensomeren.nl  om in aanmerking te komen voor de vermelding van de mooiste foto van de maand!