Kleine zonnedauw, foto Y. van Bussel Natuurfotografie

Fotowedstrijd – De beste foto’s in de maand augustus

Asten-Someren 20 september 2023

De beste foto’s in de maand augustus

De fotowedstrijd van IVN in verband met het 60-jarig bestaan ontving in augustus weer veel inzendingen. Deze maand ontvingen wij ook foto’s in de categorie jeugd. Winnaar hier werd Stef Goorts met een mooie foto van een Koninginnenpage.

Dat zijn foto voor de jeugd aanleiding mag zijn nog meer foto’s in te zenden!

Bij de volwassenen zijn de foto’s van Frans van den Boomen uit Asten (wolkenlucht na regenbui), Dory Verberne uit Helenaveen (slak met jong) en van Yolanda van Bussel uit Deurne (Junikever) tot beste foto van de maand verkozen.

Zij dingen mee met de verkiezing tot beste foto van de gehele wedstrijd. De bekendmaking daarvan vindt plaats op vrijdag 17 november tijdens een bijeenkomst in de Stulp.

Maar zover is het nog niet; u kunt nog foto’s inzenden naar foto@ivnastensomeren.nl gedurende de maanden september en oktober