Groene kikker Natuurfotografie

Fotowedstrijd – De beste foto’s in de maand april

Asten-Someren 19 mei 2023

De tweede maand van de IVN fotowedstrijd voor inwoners van Asten, Someren en Deurne om de mooiste natuurfoto te maken zit er op. Uit de inzendingen heeft de jury de drie beste foto’s gekozen. Deze foto’s dingen mee naar de eindoverwinning waarbij uit alle maandelijkse winnaars de allerbeste foto gekozen wordt.

Na twee maanden blijkt dat veel mooie natuurfoto’s worden ingezonden. De meeste foto’s echter voldoen niet aan het criterium “klimaat, water, natuur en de mens”. Daarom is besloten dit criterium te laten vervallen waardoor alle ingezonden natuurfoto’s in de beoordeling worden betrokken.

De foto’s van maart die afvielen omdat ze niet aan het criterium voldeden worden alsnog beoordeeld.

In de categorie jeugd waren (nog) geen inzendingen.

In de categorie volwassenen zijn de winnaars van april:

· Yolanda van Bussel uit Deurne, foto met libel.

· Bregje Nooijen uit Deurne, foto twee ganzen

· Erik Ganzeboom uit Deurne, foto opvliegende reiger

Wij dagen alle fotografen in Asten, Someren en Deurne uit ook voor de maand mei hun mooiste natuurfoto in te sturen naar foto@ivnastensomeren.nl om in aanmerking te komen voor de vermelding van de mooiste foto van de maand!

Foto Y. van Bussel, libel Foto B Nooijen, ganzen Foto E.  Ganzeboom, Blauwe reiger