Kinderen verliefd maken op de Gelderse natuur

Vind jij het leuk om met kinderen te werken en heb jij liefde voor natuur? IVN Natuureducatie is altijd op zoek naar enthousiaste nieuwe vrijwilligers om natuuractiviteiten met kinderen te begeleiden. Ga aan de slag bij een afdeling, in een natuurgebied of in onze projecten. Op deze pagina vind je een overzicht van onze actuele mogelijkheden in Gelderland

Aan de slag!

img_4171_lr

In een scholenwerkgroep

Word lid van een Gelderse IVN-afdeling en ga aan de slag bij een scholenwerkgroep. In overleg verzorg je activiteiten en lessen op scholen bij jou in de buurt. Er zijn scholenwerkgroepen actief in verschillende regio’s in Gelderland.

Creëer een Natuurrijke Schoolomgeving!

Als Natuurouder

Als Natuurouder ondersteun jij de leerkracht bij het geven van natuurlessen op en rond school. Geschikt voor grootouders en ouders die de liefde voor de natuur graag doorgeven en het leuk vinden om actief met kinderen aan de slag te gaan. Verschillende IVN-afdelingen geven cursussen om Natuurouders op te leiden. Hoe dit precies in zijn werk gaat, is per locatie verschillend. Wil je meer informatie om uit te zoeken wat er mogelijk is? Laat je gegevens achter in onderstaand formulier.

Als Green Educator

De Green Educators zijn een groep jonge volwassenen (tussen de 18-35 jaar) uit Gelderland die vol enthousiasme hun liefde voor de natuur delen en kinderen meenemen op avontuur in de natuur. Regelmatig organiseert IVN Gelderland een training om jongeren op te leiden tot Green Educator.

Weet je niet goed wat bij jou past?

Vul onderstaand formulier in en wij nemen contact met je op om een passende vorm van vrijwilligerswerk voor jou te vinden!

Naam(Vereist)

Over jou

Ben je al lid bij een IVN-Afdeling?
Hoe goed is jouw kennis van de natuur?
Hoeveel ervaring heb je in het begeleiden van kinderen?
Ben jij doordeweeks overdag inzetbaar?