Aanvraag fotomateriaal

Heeft u als lid van een werkgroep fotomateriaal nodig? Via dit formulier kunt u een aanvraag indienen bij leden van de IVN fotogroep van Zwolle. Zoek je een natuurfoto of van een specifieke locatie. Stuur ons dan een aanvraag.

Wij maken natuurfoto’s en hebben geen foto’s van bijeenkomsten of met mensen er op.

Vermeld duidelijk waar de foto wordt gebruikt en indien mogelijk in welke beeldverhouding. De aanvraag zal naar alle leden van de fotogroep doorgestuurd worden. Zij zullen persoonlijk met u contact opnemen, daarna kunt u overleggen over het gebruik.

Door het meesturen van de wensen kan de fotograaf de foto alvast bewerken en op maat maken.

Foto’s bijeenkomsten

Voor de website is de webredactie met regelmaat op zoek naar foto’s voor bij de werkgroepen en cursussen. Heb jij bruikbare foto’s? Of ga je foto’s laten maken?

Er is een openbare pagina aanwezig op flickr.com. Stuur je wetransfer link op via dit formulier dan kunnen wij jouw foto’s daar aan toevoegen. Let op deze zijn openbaar. Voorzie de foto’s van een duidelijke naam en stuur alleen foto’s op waarvan iedereen toestemming heeft gegeven.

Naam
Vul in waar de foto gebruikt gaat worden. Of het voor web/digitale publicatie of drukwerk is.