Word lid van IVN Zwolle

Wil je IVN Zwolle steunen om jong en oud meer bij de natuur te betrekken. Word dan lid!

Voor € 25,00 ben je een heel jaar lid van IVN Zwolle.

Het lidmaatschap is voor een jaar en loopt vanaf dat je lid wordt en zal elk jaar verlengd worden.

De contributie zal door het landelijk bureau in Amsterdam geïnd worden.

Als lid ontvang je het Zwols Natuurtijdschrift, het gezamenlijke tijdschrift van IVN en KNNV afdeling Zwolle. Ook ontvang je de digitale Nieuwsbrief IVN Zwolle en krijg je 4 keer per jaar het landelijke IVN-magazine Mens en Natuur in huis.

Verder krijg je korting bij verschillende IVN- en KNNV-activiteiten/cursussen en op artikelen in de webwinkels van beide verenigingen.

In het geval van meerdere leden uit een gezin kennen we naast het ‘hoofdlid’ ook het huisgenootlidmaatschap.

Een huisgenootlid betaalt minimaal € 9,- per jaar, is volwaardig lid maar ontvangt niet het Zwols Natuurtijdschrift en het magazine Mens en Natuur.

Wil je lid worden? Klik dan op de button.

Alvast bedankt!

Aanmeldformulier