PR & Communicatie

‘Mooie natuuractiviteiten verdienen aandacht’

IVN Oldenzaal-Losser e.o. is een actieve vereniging op het gebied van natuur, educatie en duurzaamheid en er is een prachtig aanbod aan activiteiten.

De PR-werkgroep draagt zorg voor de interne en externe verspreiding van het verenigingsnieuws. Het actueel houden van de  website en het delen van de activiteiten en natuurweetjes op de Facebookpagina en Instagram zijn ook onderdeel van de PR-werkgroep.

Intern:

We vinden het belangrijk om de leden, huisgenootleden en donateurs zo goed mogelijk te informeren over de activiteiten en interesses van IVN Oldenzaal-Losser e.o. en hierdoor hun betrokkenheid vergroten.

Extern:

De PR-werkgroep verzorgt de communicatie over de activiteiten van IVN Oldenzaal-Losser e.o.. We willen zoveel mogelijk mensen de kans geven om deel te kunnen nemen aan onze natuuractiviteiten, lezingen, cursussen ect. Dit doen wij via de media (persberichten), via onze website www.ivn.nl/afdeling/oldenzaal-losser-eo , Instagram en Facebook: https://www.facebook.com/ivnoldenzaallosserenomgeving

Draag je de natuur en IVN Oldenzaal-Losser e.o. een warm hart toe, vind je het leuk om hierover te communiceren en sta je open voor nieuwe PR-ontwikkelingen, dan is de PR-werkgroep wellicht een leuke uitdaging voor jou!

Voor verdere informatie kun je contact opnemen met:

Diane Traanman, e-mail: diane.traanman@gmail.com

Ruud Spiering, e-mail: ruud.spiering@kpnmail.nl