Lidmaatschap

Lid, huisgenoot lid of vrienden van onze vereniging worden?

Je bent van harte welkom bij IVN Oldenzaal-Losser e.o.

Leden zijn ieder op hun eigen manier actief binnen de vereniging. Als vrijwilliger laten wij iedereen beleven hoe leuk, leerzaam, gezond en belangrijk de natuur is. Weet je al welke werkgroep je voorkeur heeft of wil je een nieuwe werkgroep oprichten!. Wij omarmen enthousiasme en passie voor de natuur.

Als lid kun je deelnemen aan alle activiteiten van onze afdeling.

Vrienden van onze vereniging ondersteunen onze vereniging door een donatie van minimaal € 15,00 per jaar. Onze vrienden zijn  van harte welkom op alle door de afdeling georganiseerde activiteiten.

Leden betalen een contributie in 2022 van € 24,00 per jaar.
Als lid ontvang je vier maal per jaar het landelijke tijdschrift “Mens en Natuur”.

Jeugdleden (leden tot 18 jaar) betalen € 3,50 per jaar.

Huisgenootleden zijn huisgenoten van leden en kunnen zich apart als lid aanmelden voor € 8,00 per jaar.

Wil je lid, huisgenootlid of vriend van onze vereniging worden dan kun je je aanmelden door een email te sturen naar het secretariaat of via onderstaande groene knop. Er wordt dan binnenkort contact met je opgenomen.

De voordelen op een rij

• 4x per jaar het tijdschrift Mens en Natuur
  • Gratis of met korting deelnemen aan activiteiten, cursussen en lezingen
  • 10% korting in de IVN webwinkel*
  • Keuze uit een IVN Zoekkaart bloeiende bermplanten of Zoekkaart diersporen als welkomstgeschenk

Tijdschrift Mens en Natuur

Mens en Natuur is het magazine voor leden en relaties van IVN. Elk nummer staat boordevol interviews, reportages, praktische tips, nieuws en meer.

* 10% korting geldt niet voor boeken